Agility Collie & Sheltie Cup 2017

18.11.2017

Náročný závod, který jsem absolvovala opět nejen jako závodník ale i jako pořadatel. Zejména týden před závody byl velmi velmi náročný, ale snad podle reakcí účastníků, to stálo za to a všichni byli spokojení :). Jen já a Dáša po tom všem totálně vyřízení. Moji pejsci byli úžasní nejen protože krásně běžkali, ale i protože zvládli to náročné období, kdy jsem se místo jim věnovala přípravě závodů. Moc jim za tu trpělivost děkuji!
NAŠE SKÓRE :)
Družstvo DŽÍSITÝ ve složení Olga Mařáčková+Týna, Míša Chudobová + Jesí a já s Biaggim obsadilo parádní 1. místo z 13 medíkových družstev!!! Zároveň se Baggi díky povedenému běhu kvalifikoval do finále ;)
Družstvo KRASAVY ve složení Anet Ochránková+Emča, Dáša Laníková+Tuty a já s Hopsou obsadilo rovněž 1.místo z 5 largových družstev. Zároveň se i Hopsinka probojovala rovnou do finále ;)
Družstvo pana Ernyho KRASOŇI bednu neobsadilo. Erny svůj běh zaběhl bravurně, ale zbytku týmu štěstí nepřálo, ale všeci tři kolií kluci u toho běhání byli krásni a elegantní jako vždy :D. Nicméně i pan Erny se do finále (ze součtů) také kvalifikoval! Mám z kluka nesmírnou radost. Z kolií byl ve svých 9,5 let nejstarší a stále nadšeně běžkal. Opravdu si užívám každičký běh s ním. Doufám, že mu kondice vydrží a zaběháme si spolu ještě v květnu na MR kolií.
HOPSINKA se stala nejlepší dlouhosrstou kolií a dokonce byla v součtu 3 běhů nejlepší mezi všemi 13 koliemi tedy i krátkosrstými. A pan ERNY se nenechal dcerou zahanbit a vyběhal si 3.místo mezi dlouhosrstkami a 4. celkově. Mám ze všech tří obrovskou radost. Jediné, co mě mrzí, že ve finále se mi ani s jedním nepodařilo šanci proměnit. Hopsinka už se nesoustředila, Erny spadl z kladiny a u Biaggiho běhu jsem se už nesoustředila pro změnu já, takže putovní pohár nám stále uniká.... ale jednou! :D

Níže zatím alespoň video slečny Hopsinky a její vítězný Jumping special.

Naše odměny za úspěšné závodění :)
Naše odměny za úspěšné závodění :)