Biaggi složil svou 21.zkoušku, tentokrát se tančilo

27.04.2018

Zkouška nejvyšší úrovně Heelwork to Music alias HtM3 je doma! Dlouho jsem Biaggiho neučila nové věci a zapomněla , jak jednoduše se mu dá vše vysvětlit a jeho rychlost učení je úžasná. Ještě 2 týdny před zkouškou to vypadalo, že ji nedáme ani do kupy, co se cviků týká. Samozřejmě jsme nezačínali na zelené louce, většinu cviků jsme v nějaké formě uměli z dřívějška. Stačilo však pár nových a v kombinací s časovou tísní jsme měli, co dělat. Nejnáročnější byl cvik pivot ve tvaru osmičky. Už při nácviku na stoličce byla vidina toho, že ho zvládneme do zkoušky bez targetu mizivá. Ale zvládli! Uf. Další cvik couvaný slalom který s Biaggim už nějakou dobu nedělám, protože u něj řve jak tur a netrefoval se mezi nohy moc hezky. A jelikož je stále málo času a tento cvik umí Erny, přestala jsem ho řešit, protože na vystoupeních ho ukázal vždy koliák. Nemusí přece všichni mí psi umět všechno :D. No ale teď jsme ho potřebovali. Zprvu to vypadalo velmi bídně. Nakonec se trénink obrátil správným směrem a měla jsem z něj bezva pocit. Biaggi začal krásně zatáčet a štěkl jen místy. Těšila jsem se až ukážem, jak nám jde. No ještě, že jsem ho dala na konec sestavy, neb provedení bylo vůbec nejhorší ze všech cviků. Jak byl Biaggi celou dobu potichu, u tohoto cviku se rozštěkal tak, že nepřemýšlel nad tím, co dělá a musela jsem mu ve trojkové zkoušce trapně pomoct navděním :D.  Stál nás 2 body ze 3 v samotném provedení cviku a další body za choreografii :/.

Jinak byl po celou dobu Biaggi perfektní a tichý. Ten pocit, když pes reague okamžitě na vaše slovíčko a vykonává daný cvik, je prostě nádherný. Cítíte tu souhru mezi vámi. Zbožňuji ty okamžiky, kde mi Biaggi kráčí u nohy a kouká se mi radostně do očí. Věří mi natolik, že se nedívá kam jde. Má perfektní oční konatkt. A zkuste si někdy jít s halvou vztyčenou do oblak. Není to nic příjemného, každou chvíli čekte, o co zakopnete.

Zkoušku jsme složili na známku velmi dobrá, což opravdu odpovídalo. Když pominu nepovedneý slalom, měli jsme sem tam nějaké nepřesnosti např. při chůze do boku odtaločváním byla šejdrem. Pak jsem mu nějaké body vzala zbytečně já, protože jsem ho naučila něco ne v úplně ideální podobě. Jsem nesmírně ráda, že naše sestava prošla a neodešli jsme s diskvalifikací. Od té jsme byli asi tak 2 sekundy, ve kvůli chybě v provádění, ale protože panička zapomněla Biaggimu sundat postroj a naštěstí ji na to kamarádky včas upozornily :D.

Vím, co je ještě třeba dopilovat a už se těším až si dáme repete. A mimo to začínáme trénovat na F3 a DwD3. Baví nás to moc!!! A taky se pokouším stát se jednou rozhodčí dogdancingu. Mám za sebou první hopsitace.

Přebrali jsme si také i stříbrný talíř za náš nedávno získaný titul Master of Dogdancing 2°, na kterém jsou naše jména.