Agility - Třebovický tunelář

17.09.2017

To byla jízda! (Videa dodáme)
ERNY:
Jumping Large - 2.místo /25!

Po půl roce jsem Pana Ernyho vytáhla na závody nejen jako fanouška ale opět jako závodníka. Děkuji vesmíru za to, že jsme si spolu dnes mohli zaběhat. Vzhledem k jeho věku (9,5 let) si toho nesmírně vážím. A Erny si toho vážil taky, poněvadž s elegancí sobě vlastní zvládl jumpig i tuneliádu na jedničku (zkoušku jsem s ním nešla). Odměnou mu byla i chvilka slávy na stupínkách nejvyšších. Obdiv, potlesk a hezký výhled z vyšších míst.....byl šťasten a já s ním :).

BIAGGI :
Jumping Medium - 1.místo/15, Zkouška MA3 1.místo/8, Tuneliáda 3.místo/15!
Celkový vítěz kategorie Medium a titul Třebovický tunelář 2017.

A hlavně všechny 3 běhy čistě a máme tedy náš první hattrick! Běhalo se nám spolu prostě výborně a já měla zcela čistou hlavu a nesnažila se o nic. Nesnažila se mít nejrychlejší čas, nesnažila jsem se doběhnout čistě, prostě jsem běžela a ono to šlo vše samo a nejlépe, jak mohlo. Už nemusíme honit zkoušky na šampiona, nemusíme nic. Ne že bychom někdy museli, ale kdo sportuje nebo se snaží dělat něco na plno ví, že ač se člověk snaží na to nemyslet a uvědomuje si, že cíle, kterých by chtěl dosáhnout nejsou v životě jeho ani jeho psa důležité,  někdy ho dostávají zkrátka pod tlak. Stejně samotná spolupráce se psem je tou největší odměnou a je to přesně dle rčení "Cesta je cíl" :).


HOPSINKA:
S Hopsinkou se nám žádný čistý běh nezadařil, nešly nám slalomky a tak jsme měly penalizace. Buď špatný náběh, a nebo předčasný výběh. Na závodech v nich nedokáže udržet koncentraci. Na tréninku je vše OK, takže jen se více uvolnit a prostě se vyzávodit ;). Každopádně je to mrška šikovná a těší mě, že vždy slyším spoustu pochval a obdivu na její projev na parkuru :).